Działasz w sektorze B2B? Prowadzisz hurtowanie, działasz w produkcji lub dystrybucji? Wiemy, że w biznesie liczy się konkurencyjność. Jeśli nie wprowadzisz do swojej oferty rozwiązań, których szukają klienci, pozostaniesz w tyle. Jednak rozumiemy, że nie zawsze musisz posiadać narzędzie pozwalające na weryfikacje nowego klienta, przez co sprzedaż z odroczonym terminem płatności może być wręcz niemożliwa do zastosowania. Współpracując z nami, zyskujesz spokój ducha, wprowadzasz innowacyjne rozwiązania, stajesz się bardziej konkurencyjny, przez co realnie zarabiasz więcej. Wystarczy, że wystawisz fakturę proformę, a my zajmiemy się resztą. Zobacz instrukcje krok po kroku, jak działa gotówka dla Firm i dlaczego warto być naszym partnerem.

Stali oraz potencjalni klienci biznesowi hurtowni partnerskich zyskują możliwość rozłożenie płatności za swoje zakupy na maksymalnie 12 wygodnych do spłaty rat lub wydłużenie terminu płatności o 30 dni od dnia sprzedaży (wybierając opcję 1 raty)

Jak zostać partnerem biznesowym Gotówki dla firm?

Po zapoznaniu się z ofertą i benefitami, jakie Gotówka dla firm oferuje, trzeba wypełnić i wysłać, krótki formularz z podstawowymi danymi. Następnie podpisujesz umowę z doradcą.

Jak to wygląda w praktyce?

W swoim sklepie internetowym dodajesz opcję w menu płatności dodatkową opcję

„Proforma” – płatność odroczona dla B2B. Dodatkowo po wprowadzeniu informacji w zakładce finansowania, chętnie pomożemy w przygotowaniu przejrzystej i intuicyjnej instrukcji dla klienta. W momencie, kiedy klient wybiera tę opcję, hurtowania wystawia fakturę proformę i wysłana link do strony Zakupy na raty WEC.

Klient poprzez prosty formularz www.zakupynaratywec.pl zgłasza faktury zakupowe, proformy, zamówienia do sfinansowania, które wcześniej wystawiła mu hurtownia.

Po otrzymaniu wniosku z potrzebnymi dokumentami zapewniamy szczegółową weryfikację klienta. Ty jesteś w pełni spokojny, bo nawet jeśli okaże się, że nowy potencjalny klient jest niewypłacalny, zyskujesz ważną informację. Jeśli jednak klient będzie wiarygodny i pozytywnie przejdzie proces weryfikacji, finansujemy jego zakupy. Otrzymujesz 100% wartości faktury od razu i nie ponosisz żadnych kosztów!

Jakie są koszty finansowania?

Tak jak wspominaliśmy, najważniejsze jest to, że Ty jako przedsiębiorca NIE ponosisz żadnych kosztów.

Koszty, które ponosi klient, uzależnione są od ilości dni, na które rozłożone jest finansowanie. W przypadku odroczenia płatności na 30 dni całkowity koszt, jaki ponosi kupujący B2B, wynosi jedynie 3% wartości brutto transakcji. Zakładając, że kontrahent posiada fakturę proformę na kwotę 30.000 zł, po upływie 30 dni będzie on zobowiązany zapłacić 30.900 zł.

W przypadku rozłożenia finansowania na raty całkowity koszt to 0.1% x ilość dni finansowania. Dzięki kalkulatorowi dostępnemu na stronie Zakupy na raty kupujący sam, jeszcze przed podjęciem decyzji o finansowaniu, może sprawdzić, ile dokładnie wyniosłaby go usługa.

Profity współpracy z Gotówka dla Firm

Uważamy, że udaną współpracę trzeba doceniać, dlatego dodatkowo nagradzamy hurtowanie prowizją od uruchomienia finansowania. Dodatkowo zapewniamy wsparcie marketingowe m.in. w postaci reklam na dedykowanej stronie, promowanie na kanałach w Social Mediach.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.